technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Úterý Březen 1 11:28:28 CET 2005

Dne út 1. března 2005 0:37 Petr Vileta napsal(a):
> Prodavam pocitace, tak jeden priklad ze zivota.
> Prodal jsem PC zakaznikovi, pred predanim jsem mu vsechno predvedl, ze to
> funguje. Po 14 dnech to prisel reklamovat, ze se to ani nerozsviti. Byla to
> odpalena graficka karta....

Krásný příklad. A je z něj je právě vidět, že problematika odpalování hardware
je zcela obecný problém a vůbec není vázán na to, jestli firmware je linux
nebo cokoliv jiného. Ostatně i flashnutí čehokoliv (i oficiálního upgrade
firmware) u většiny výrobků znamená ztrátu záruky. Proto argument, že v
hardware s linuxem se budou lidi víc šťourat a tudíž víc odpalovat a tudíž i
víc reklamovat, považuju za lichý.

Ctirad