Transcode, Kino -- delsi

Josef Polách polach.j na pbsvb.cz
Úterý Březen 1 11:58:30 CET 2005

Zdravím všechny a jdu s dotazem:

Převedl jsem film a výsledek vypadá hodně jinak oproti
originálu. Přesněji:

Pomocí Transcode převádím video z .vob do .dv (aby mi to
Kino -- stříhací program -- byl vůbec schopen otevřít).
Výsledkem je ale mozaika, stíny jsou zelené, světla růžová,
spodní pruh je celý zelený, v horních dvou řadách je 2 krát
a čtyřikrát tentýž frame:

___________________________________
|                |                |
|                |                |
|                |                |
|________________|________________|
|        |       |        |       |
|________|_______|________|_______|
|                                 |
|_________________________________|

Situace, postup:

Video pochází ze starých S8 filmů, je beze zvuku. Nechal
jsem si to přetočit na pásku a vypálit na DVD. Když jsem to
pomocí Transcode převedl do dv, Kino mi to načetl jako
mozaiku drobných pestrobarevných čtverečků, která ani při
největší fantazii nepřipomíná původní film, Mplayer to
přehraje, v podobě popsané výše. Když jsem to převedl do
dvraw (prý je to formát, který se dá nahrát zpět do kamery,
což mi sice na nic není, ale budiž), už to načetlo i Kino v
popsané podobě. Pořád to ale zdaleka nevypadá jako původní
barevný film.

Co mohu mít špatně? Je to Slackwaru 9.1, takže programy jsem
kompiloval tak dlouho, dokud jim nic nechybělo, Transcode je
verze 0.6.14.

Dík za jakoukoliv užitečnou radu.

Pohoda, hezký den

Josef

--
.- Josef Polách - kontrolor/quality inspector -.  .--.