30 denni Eval verze RHEL 4, 3, 2.1 (vsechny platformy) zdarma

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Březen 1 13:59:40 CET 2005

On Tue, 1 Mar 2005, Milan Keršláger wrote:

> Cili ted RH si tam muzete nechat (alespon jsem si nevsimnul, ze by to
> nekde explicitne bylo zakazane).

Timhle jsem si prave nebyl jisty.

> Nicmene ja bych po vyprseni Eula
> odstranil jejich loga (v pripade, ze bych nekoupil licenci). To muzete
> tak, ze nahradite vsechny postizene baliky (tj. napr. preinstalujete
> vsechny baliky s *TL* a *tao* v nazvu, ktere naleznete v klonu Tao
> Linuxu).

Jasne, tohle bude nasledovat, konec koncu jste to jiz doporucoval.

> To plati i pro pripad, kdy byste chtel z RHN stahnout z jedne licence
> balik (update) a pouzit ho i na dalsi stroje. EULA tohle vylucuje (tj.
> jedna licence = jeden stroj s jednou instalaci).

Jojo, jejich EULA jsem cetl a o tomhle vim a provadet to neminim :-)

Diky za Vas cas a ochotu.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...