RE: Chování man a man.cgi na SuSE

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Úterý Březen 1 14:02:48 CET 2005

> volá z
> soubor
> soubor
> řídící
>
> Pouzijte man -c

	No, mně man man říká:
	This  option  is  not for general use and should only be used by the
catman program.

	Jak bych ten option měl použít ? Zkouška byla neúspěšná:
	suse:~ # man -c man
	man:
	cannot write to /var/cache/man/cat1/man.1.gz in catman mode
	man.

	Hlavně pořád nechápu, kde se v tom cache souboru berou řídící znaky
terminálu (nemyslím "\b" ale třeba "\e[22m"), zvlášť když byl vytvořen pod
procesem (Apache), který zrovna TERM nastavený neměl. Dokáže mi někdo v
kostce vysvětlit, jak vlastně cache zformátovaných stránek funguje ? Co
kdyby se skutečně používala i pro interaktivní volání a používaly se
nekompatibilní typy terminálů ? Jak man pozná, zda je předformátovaný soubor
pro daný terminál vhodný ?

	M. Vancl