OT: Hospodarska soutez -- Happy Foto

Josef Polách polach.j na pbsvb.cz
Úterý Březen 1 14:06:59 CET 2005

Zdravím všechny a právníky zvláště:)

Může jednání společnosti Happy Foto být posuzováno jako
porušení pravidel hospodářské soutěže (a patřičného zákona)?

Problém: Zmíněná společnost nabízí (mj.) zpracování
digitálních fotografií. Pro přípravu snímků nabízí na svých
stránkách http://www.happy-foto.cz program HF-Asistent. Ten
funguje jen pod operačními systémy Windows.

Firma uvádí, že zakázky připravené a zaslané pomocí toho
programu budou mít slevu 199 Kč. Zvýhodňuje tedy uživatele
systémů Windows, protože na jiných OS ten program nefunguje.

Co si o tom myslíte? Mně to připadá až příliš vyzývavé. Jako
uživatel jiného OS se cítím takovým jednáním poškozen a
stejně tak by si mohli připadat prodejci či poskytovatelé OS
Linux.

Pohoda, hezký den

Josef

--
.- Josef Polách - kontrolor/quality inspector -.  .--.