tail na par sekund

Úterý Březen 1 14:23:29 CET 2005

Jan Satko <satko na quanto.nr.sanet.sk> wrote:
> Potrebujem spravit skript ktory si nacita poslednych n(neviem dopredu
> kolko) riadkov z logu za nejaky cas. A netusim ako ho spravit.

a skade ma ten skript vediet, kolko riadkov ma nacitat? ma vzdy po uvedeny
cas citat vsetko co v subore pribudlo a potom s tym nieco urobit?

> Kedze tail -f bezi "donemoty". Pod c-ckom sa myslim dala na taketo veci
> pouzit funkcia alarm. Ale pod shellom take nic nepoznam.

skus si pozriet programy ako xtail, logtail, logprn z balika logtools,
since, a ak mas debian, "apt-cache search tail" ti mozno poradi viac

Despite the cost of living, have you noticed how popular it remains?