tail na par sekund

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Březen 1 15:33:27 CET 2005

> a skade ma ten skript vediet, kolko riadkov ma nacitat? ma vzdy po uvedeny
> cas citat vsetko co v subore pribudlo a potom s tym nieco urobit?

presne tak...

Nenasiel som lepsi sposob ako po autorizacii voci radiusu ziskat z
messages logy DHCP a zistit aku IP-adresu pridelilo. Tak idem na to
masochystickym sposobom, ze mu dam napr. 5 sekund a budem cakat ci sa tam
objavi DHCPREQUEST s tou MAC adresou a ked dostane ACK, tak tu IP_cku s
MAC cez iptables povolim.

--
   Bc. Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager            Tr. A. Hlinku 2