OT: Hospodarska soutez -- Happy Foto

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Březen 1 15:04:35 CET 2005

Josef Polách wrote:

> [...]
Kterych pravidel?

> Zřejmě to nebyl záměr na podporu MS, hlavně platí a), nicméně stejně
> si myslím, že to skutkovou podstatu porušení Zákona... naplňuje. Mě
> osobně to aspoň mrzí.

Jakou skutkovou podstatu? To si myslite, ze je v zakone, ze aplikace
museji byt multiplatformni? Nekterym lidem bych na tohle rekl: "uz to
nehul", ale o vas nevim, zda by to pasovalo. ;)

> S maséry se neobjímám, možná bych si dal si dal říci s nějakou
> masérkou, nicméně jako uživatel jiného OS se stejně cítím poškozen.

Citit se muzete jak je libo, ale nutit soukromou firmu, aby psala
aplikace multiplatformni nejakym zakonem je asi dost mimo misu. Tohle si
muze diktovat jen zakaznik. Takze treba statni sprava muze rict, pokud
to nebude behat tam a tam, pak to nekoupime. Ale narizovat soukrome
firme, aby vyhazovala penize na neco, o cem si nemysli, ze ji pomuze s
byznysem...

Libor