OT: Hospodarska soutez -- Happy Foto

Josef Polách polach.j na pbsvb.cz
Úterý Březen 1 14:43:32 CET 2005

Zdenek SUTR Kaminski wrote:

> a) mozna ten programek pripravi fotky lepe nez jine programky
>    a tim usnadni praci fotolabu

To je asi hlavní účel, usnadní jim práci.

> b) chteji, aby si na ten programek zvyklo hafo lidi a pak
>    daji za penize "lepsi" verzi

Snad, to mě nenapadlo.

> c) chteji, aby ten programek proste nekdo pouzival

kvůli a)

> Vubec si nemyslim, ze tuto firmu sponzoruje MS a uz vubec si nemyslim, ze
> by to firma HF delal, protoze ma rada MS.

Zřejmě to nebyl záměr na podporu MS, hlavně platí a),
nicméně stejně si myslím, že to skutkovou podstatu porušení
Zákona... naplňuje. Mě osobně to aspoň mrzí.

> Obavam se, ze jste se stal objeti "linuxovych" maseru. Doporucuji zanechat

S maséry se neobjímám, možná bych si dal si dal říci s
nějakou masérkou, nicméně jako uživatel jiného OS se stejně
cítím poškozen.

> IT na nejakou vhodnou dobu a najit si napr. nejakou peknou divku a myslet
> chvili na jine hovadiny.

IT mě neživí, je to jen pomocník a na postelové radovánky si
taky čas najdu:)

Josef