technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Březen 1 15:06:36 CET 2005

Ctirad Fertr wrote:

> Krásný příklad. A je z něj je právě vidět, že problematika odpalování
> hardware je zcela obecný problém a vůbec není vázán na to, jestli
> firmware je linux nebo cokoliv jiného. Ostatně i flashnutí čehokoliv (i
> oficiálního upgrade firmware) u většiny výrobků znamená ztrátu záruky.
> Proto argument, že v hardware s linuxem se budou lidi víc šťourat a
> tudíž víc odpalovat a tudíž i víc reklamovat, považuju za lichý.

Prave naopak. Kolik lidi z 1000 uzivatelu Windows umi programovat? Mozna 1.
Kolik lidi z 1000 uzivatelu Windows si umi sami instalovat novy driver
zarizeni, pokud to neni na CD s automatickym spustenim nejakeho pruvodce?
Mozna 10.
A kolik takovych je uzivatelu Linuxu? Odhaduji, ze z toho 1000 programovat
umi 700 a instalovat driver 999. No a kdyz tady ctu, jak vetsina neustale
meni kernely, nekdy i distribuce tak trvam na svem ;-) Ja mam nainstalovane
na desktopu Win98SE a provedene vsechny updaty. Uz davno jsou WinXP-SP2, ale
proc bych menil OS, kdyz ten stary mi porad jeste staci? Na serveru mam
RH7.3 a *nektere*  updaty. Proc bych to menil, kdyz na tom bezi porad to
same a RH7.3 na to staci?
Cimz chci rici, ze procento stouralu a moznych odpalovacu HW je mezi
uzivateli Linuxu "vetsi nez male" :-)
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz