Snaha o útok z Iránu

Středa Březen 2 00:08:53 CET 2005

On Tue, 1 Mar 2005, Josef Smidrkal wrote:

> Měl jsem před nedávnem na serveru docela zajímavý "pokus o kontakt" až z
> Iránu. Že by byl Linux tak populární i tam??? :o))) Více v přílohách.

To se nesmite divit, ze se o Vas pocitac zajimaji z Iranu, kdyz jste ho
nazval "ninive". :)

Vazne: tohle je poslednich par mesicu casty jev. Pachatele jsou ze vsech
moznych koutu planety. Svetem se totiz siri cosi (mozna automaticky, mozna
poloautomaticky), co hleda uctu se slabym heslem, na ktere by se to cosi
mohlo prihlasit pres SSH.