Re: Snaha o útok z Iránu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Březen 2 01:10:22 CET 2005

Pavel Kankovsky wrote:

> To se nesmite divit, ze se o Vas pocitac zajimaji z Iranu, kdyz jste ho
> nazval "ninive". :)
>
> Vazne: tohle je poslednich par mesicu casty jev. Pachatele jsou ze vsech
> moznych koutu planety. Svetem se totiz siri cosi (mozna automaticky,
> mozna poloautomaticky), co hleda uctu se slabym heslem, na ktere by se
> to cosi mohlo prihlasit pres SSH.

Ano, asi to bude nejaky virus. Podle tech vypisu tam provozuji Windows,
takze virus to muze byt a podle whois je to zrejme nejaka statni nebo
verejna knihovna, takze to virus je temer urcite :-)
Ja na to pod widlema pouzil Advanced Port Scanner a naslo to jeste otevreny
port 110 ;-)
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz