presmerovani v Apache/mod_perlu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Březen 2 01:36:59 CET 2005

Jan Kasprzak wrote:
> [ Ptal jsem se na totez v konferenci o Perlu, ale nikdo se neozval.
>   Tak treba tady - tyka se to spis Apache nez Perlu. ]
>
> Dobry vecer,
>
> jak byste implementovali (direktivami Apache nebo prostredky mod_perlu
> 2) nasledujici chovani:
>
> V nejakem <Directory> se chovat tak, ze prijde-li pozadavek na
> soubor.html (nebo .txt nebo .xml) a ten existuje, vratit staticky
> soubor. Pokud neexistuje, zavolat skript soubor.pl ve stejnem adresari.
> Ale navenek by se melo vse tvarit jako soubor.{html,txt,xml}, cili
> [...]
Ja tedy nejsem zadny expert, ale co do te <directory> pridat

ErrorDocument 404 /cgi-bin/nejaky_skript.pl

Zkousel jsem to ted na mem serveru a funguje to. Neprijemne je, ze MSIE5.50
pise v titulku okna "HTTP 404" i kdyz ten skript obsahuje html tag <title> s
jinym textem. Firefox ale zobrazi to co ja chci (<title>).
Vyzkouset lze treba na http://www.practisoft.cz/neco.html (stranka neco.html
neexistuje).
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz