presmerovani v Apache/mod_perlu

Čtvrtek Březen 3 11:21:20 CET 2005

Petr Vileta <stoupa na practisoft.cz> wrote:
> Ja tedy nejsem zadny expert, ale co do te <directory> pridat
>
> ErrorDocument 404 /cgi-bin/nejaky_skript.pl
>
> Zkousel jsem to ted na mem serveru a funguje to. Neprijemne je, ze MSIE5.50
> pise v titulku okna "HTTP 404" i kdyz ten skript obsahuje html tag <title> s
> jinym textem. Firefox ale zobrazi to co ja chci (<title>).
> Vyzkouset lze treba na http://www.practisoft.cz/neco.html (stranka neco.html
> neexistuje).

Povedal by som ze ten ErrorDocument musi vratit iny status ako 404.
Pretoze sice vratite content, ale klientovi stale indikujete ze contant
nim pozadovany nebol najdeny. A to je prave dovod preco M$IE hlasi 404 v
hlavicke. Skuste vratit hlavicku "Status: 200"

- Holmes, what kind of school did you study to be a detective?
- Elementary, Watson.