"Proprietalni" yast a urpmi [Was: formátování disket v 2.6]

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Březen 2 08:58:46 CET 2005

On Wed, Mar 02, 2005 at 07:25:29AM +0100, Jan Houstek wrote:

> [...]
>
> Rozsir mi prosim trochu obzory, kde jinde nez v distribucich postavenych
> na RH/Fedora se "jednoduchy a obecne prijimany" yum uchytil.
>
> Kdyby aspon ten obecne prijimany yum nezjistoval zavislosti (napr. pri yum
> install) asi tak 100x dele nez APT, na pomalem stroji to docela zdrzuje.

Vylozene mi vadi, kdyz napisu A a nekdo pak odpovida s tim, ze jsem
tvrdil B.

Yum je obecne prijimany, ostatni nikoliv. To lze zjistit i povrchnim
pohledem na majoritni distribuce.

V tom jsou ty ostatni skutecne proprietarni, cili vlastni nejake
distribuci.

To NEsouvisi s licenci ani dostupnosti zdrojovych kodu.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz