"Proprietalni" yast a urpmi [Was: formátování disket v 2.6]

Martin Bajer hi na fict10n.net
Středa Březen 2 10:14:06 CET 2005

On Wed, 2005-03-02 at 08:58 +0100, Milan Keršláger wrote:

> Vylozene mi vadi, kdyz napisu A a nekdo pak odpovida s tim, ze jsem
> tvrdil B.
>
> V tom jsou ty ostatni skutecne proprietarni, cili vlastni nejake
> distribuci.

urpmi neni proprietarni. AFAIK vse co MadrakeSoft vyvinul/ji je sireno
pod GNU GPL.

> To NEsouvisi s licenci ani dostupnosti zdrojovych kodu.

naopak s licenci to souvisi viz
http://www.gnu.org/philosophy/categories.cs.html#ProprietarySoftware
"Proprietární software je software, který není ani svobodný, ani
částečně svobodný. Jeho svobodné užívání, změna či šíření jsou zakázány
nebo musíte žádat o povolení; případně jsou omezení taková, že to
vlastně nemůžete svobodně dělat."

 Tak jste se proste upsal/spletl, jako obcas kazdy, na tom nic neni.
Proc to zbytecne rozplizavate?

--
Martin Bajer - pocitacove sluzby
608 852 300, http://fict10n.net/

GNOME Desktop - sleek, sophisticated, sexy.