OT: Re[2]: postgres nestiha ...

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Středa Březen 2 10:25:29 CET 2005

Dobry den,

    jsem spolupracovnik draculy007 ;-) VACUUM provadime kazdy den,
VACUUM FULL jednou za tyden s ohledem na zamykani tabulek.

    O prikazu CLUSTER jsem nevedel, takze dekuji za radu, zkusime to take.

   Jinak, jak uz bylo uvedeno, problem byl opravdu jenom v om chybejicim
indexu jedne tabulky, ted uz je vykon v poradku.

--ogee