instalace 1U asus AP140R-E1

fs fs na lidos.cz
Středa Březen 2 11:42:32 CET 2005

>Mozna by nebylo od veci napsat, jaky je to radic a jakym ovladacem v
>kernelu je podporovany (ano, mohl bych si to zjistit z nazvu toho serveru,
>ale proc bych to delal, radu chcete vy, ne ja).

Omlouvam se, abych pravdu rekl nemam uplne v tom sam uplne jasno. Na
strankach intelu jsem pred chvilkou zjistil ze to opravdu neni hw raid
ale ze "Integrated SATA controller with optional software RAID 0,1
capability". Jsou to SATA disky...a sata radic je prave proklety intel
6300ESB, pokud tomu spravne rozumim. Pri spusteni pocitace se da
nastavit prave v Adaptec HostRaid biosu cele pole...

>....na takovy raid je nejlepsi se
>vykaslat, zejmena kdyby jeho zprovozneni melo znamenat pouziti jakychsi
>obskurnich modulu bez verejneho zdrojaku dostupnych jen pro hrstku
>distribucnich jader.

ano to take udelam a priste si dam vetsi pozor. pokousel sem se jeste
rozchodit IDE emulaci coz s linuxem fungovalo jenze asi tak ze prenosova
rychlost disku byla 2MB/s. Takze asi mi nezbyde nic jineho nez tam
opravdu narvat jen norm. ideckove disky a zprovoznit raid na linuxu.
jinak dekuji za odpoved