instalace 1U asus AP140R-E1

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Středa Březen 2 12:27:55 CET 2005

On Wed, 2 Mar 2005, fs wrote:

> Omlouvam se, abych pravdu rekl nemam uplne v tom sam uplne jasno. Na
> strankach intelu jsem pred chvilkou zjistil ze to opravdu neni hw raid
> ale ze "Integrated SATA controller with optional software RAID 0,1
> capability". Jsou to SATA disky...a sata radic je prave proklety intel
> 6300ESB, pokud tomu spravne rozumim. Pri spusteni pocitace se da
> nastavit prave v Adaptec HostRaid biosu cele pole...

To je volake cudne. Ze by ten bios od Adaptecovskeho SCSI radice videl ty
SATA disky na Intelskem radici a chtel z nich delat ten svuj pseudoraid?!

Spis bych cekal, ze oba ty radice budou mit svuj BIOS.

> ano to take udelam a priste si dam vetsi pozor. pokousel sem se jeste
> rozchodit IDE emulaci coz s linuxem fungovalo jenze asi tak ze prenosova
> rychlost disku byla 2MB/s. Takze asi mi nezbyde nic jineho nez tam
> opravdu narvat jen norm. ideckove disky a zprovoznit raid na linuxu.
> jinak dekuji za odpoved

Ten ESB 6300 je jen trochu upraveny ICH5, ten by mel s Linuxem fungovat
bez vetsich problemu. Pokud to presto nepujde, inspiraci lze najit v tom
souboru nl-esb-rhas21.tar, ktery je ke stazeni u Intelu, jsou v tom i
zdrojaky a patche pro (ponekud historicky) kernel 2.4.9 z RHAS 2.1.

-- Honza Houstek