gcc a asociativni pole

Martin Duda duda na lib.cas.cz
Středa Březen 2 12:51:07 CET 2005

Zdravim,

tvorim tady jednu aplikaci, ktera nacita z textoveho souboru dvojici
retezcu oddelenych mezerou. Nactena data ulozim do struktury a pridam do
vazaneho retezce struktur:

typedef struct item {
    char *_item1;
    char *_item2;
    struct item *next;
} item_t;

Delka vazaneho retezce struktur neni predem znama - momentalne cca 7000
objektu. V dalsim kroku potrebuji pristupovat k ulozenym datum ve
strukturach. Problem je, ze sekvencni pristup je pomaly/nepruzny. Proto
by se mi hodilo vybudovat vedle asociativni pole (jako je napr. v gawk),
kde indexem bude napr. jedna z datovych polozek a hodnotou ukazatel na
danou strukturu. Hledal jsem nejakou vhodnou knihovnu, ktera
implementuje asociativni pole, ale nejak se nezadarilo :( Proto se chci
zeptat, zda-li nekdo o necem nevi? Predem dik, za rady, nasmerovani atd.
apod. :)

Duda