instalace 1U asus AP140R-E1

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Středa Březen 2 17:02:41 CET 2005

fs wrote:
> strankach intelu jsem pred chvilkou zjistil ze to opravdu neni hw raid
> ale ze "Integrated SATA controller with optional software RAID 0,1
> capability". Jsou to SATA disky...a sata radic je prave proklety intel
> 6300ESB, pokud tomu spravne rozumim. Pri spusteni pocitace se da
> nastavit prave v Adaptec HostRaid biosu cele pole...

Kdyz tam mate SATA disky, tak proc neco nastavujete
v biosu SCSI radice Adaptec ?

AP140R-E1 se dodava bud jako:
1) varianta IDE (PATA + SATA)
2) varianta PATA+SATA+SCSI+hotswap?

Pokud date do varianty 2) SATA disky, tak nemuzete
nic nastavovat v biosu scsi radice (teda muzete,
ale k nicemu to neni)

Jeste jinak, pokud tam mate dane PATA/SATA disky,
tak na nejake nastavovani v Adaptec HostRaid biosu
zapomente, proste mate v systemu 2 IDE disky a to je nejakem
biosu na SCSI radici uplne fuk.

Roman DAVID