FC3+Apache 1.3.33

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Březen 3 09:33:46 CET 2005

Marek Lang~Active 24 napsal(a):
> Diky za radu vsem !
> Bohuzel ty moduly tam nejsou tak budu muset asi pouzit Apache z distra.
> Nechce se mi tim ani nijak extremne ztracet cas abych to daval
> dohromady vzdyt se to da prelozit i z tarballu;o)
> Se nada holt nic delat no :o)
>
> Jeste jednou diky !
> Marek Lang

Jenom taková otázečka co vám nevoní na tom z distra ?

Ano je to blbé když se přesunuje nějakej server a musí se předělávat konfiguráky
protože na tom novějším je to trochu jinak, dokopat uživatele aby správně
uváděli češtinu v html atd.....

Možná že když někdo bude vědět co potřebujete tak vám třeba poradí jak to udělat
v tom novějším.

|    ICQ    179223500                    |