FC3+Apache 1.3.33

Marek Lang~Active 24 lang.marek na active24.cz
Čtvrtek Březen 3 09:51:55 CET 2005

Ja v podstate proti tomu z distra nic nemam.
By lo by to i pro me jednoduzsi :o)
Nicmene klient si porucil Apache 1.3.33 tak mu ho musim nejak
zprovoznit.
Ale uz to vidim ze to dopadne tak ze tam proste bude mit dvojkoveho at
chce nebo ne ;o)

Marek Lang