uzivatel domeny a skupiny v /etc/group

zbohm na volny.cz zbohm na volny.cz
Čtvrtek Březen 3 11:48:07 CET 2005

Zdravim,

snazim se na serveru dostat domenoveho uzivatele (overovano pres
winbind) do lokalni skupiny, ale nedari se:

# getent passwd | grep cz2b10e3
cz2b10e3:x:10000:10001:Bohm Zdenek:/home/cz2b10e3:/bin/bash

# usermod -G webadmin cz2b10e3
usermod: user `cz2b10e3' does not exist.

I kdyz ho zkusim pridat primou editaci /etc/group, tak po naslednem
pripojeni disku (sdilen pres Sambu) z tohoto serveru (na souborech a
adresarich tohoto sdileni ma skupina webadmin prava zapisu) mi zapis
neni povolen. Docasne jsem to obesel tim, ze jsem k danemu sdileni
do smb.conf pridal "force group = webadmin", ale tohle mi tak uplne
nevyhovuje. Muzete me, prosim, postrcit kterym smerem hledat reseni?

Diky Zdenek Bohm

--
Levnější internet v pracovní dny již od 18:00 hod.
Surfujte s VOLNÝ!