Busybox a HOME

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Březen 3 13:32:20 CET 2005

On Thu, Mar 03, 2005 at 11:27:53AM +0100, milos321 wrote:
> Zdravim,
cau

> udelal jsem si svou minidistribuci linuxu s BusyBoxem, bez prihlasovaciho
> dialogu se mi pousti ihned bash. U sysinit mam nastavenou cestu ke
> sposustecimu souboru rcS (poustim pres nej sluzby/nastavuji IP adresy
> atd..). Bohuzel kdyz do nej dam HOME=/root tak se mi bo spusteni shellu
> vrati zpatky na HOME=/. Rucne to pak nastavit mohu, ale potreboval bych to
> automaticky. Da se nastavit vychozi HOME napr. pri kompilaci BusyBoxu , nebo
> to jde snad nejak jednoduseji ?
rcS je potomok init-u. Podobne ked mas v inittabe napriklad mingetty alebo
cojaviem co, je to tiez potomok init-u, a nie rcS, takze z neho nemoze nic
"dedit". Nastav si spravny HOME v /etc/passwd a pouzivaj programy, ktore to
interpretuju (napr. ten mingetty alebo busybox ma vlastny, alebo aspon su).

> Milos
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
            Secret hacker rule #11: hackers read manuals.