Dynamická IP a SSH

Petr Ruzicka ruzickap na volny.cz
Čtvrtek Březen 3 19:23:53 CET 2005

To by pravdepodobne take slo, ale myslim ze je to zbytecne slozite, kdyz
uz to nekdo naprogramoval jak pro no-ip.com tak i pro dyndns.org.
Jak to funguje bohuzel nevim, ale myslim ze zdrojaky jsou dostupne zde:
http://www.no-ip.com/client/linux/noip-duc-linux.tar.gz

Jen muzu rict ze uz to "nejaky ten patek" pouzivam a jeste jsem se
nesetkal s tim, ze by se mi pocitac na dynamicke IP neozval po ssh na
(jmeno).no-ip.com.

S pozdravem PetrR

p.s. Doufam ze tento prispevek neni bran jako "reklama" na urcite
stranky poskytujici nejakou sluzbu. Stejne sluzby poskytuji i dyndns.org
a mnohe dalsi...