Dynamická IP a SSH

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Březen 3 20:15:48 CET 2005

On Thu, Mar 03, 2005 at 07:23:53PM +0100, Petr Ruzicka wrote:
> To by pravdepodobne take slo, ale myslim ze je to zbytecne slozite, kdyz
> uz to nekdo naprogramoval jak pro no-ip.com tak i pro dyndns.org.
> Jak to funguje bohuzel nevim, ale myslim ze zdrojaky jsou dostupne zde:
> http://www.no-ip.com/client/linux/noip-duc-linux.tar.gz
Jak funguje dyndns.org viem dost presne, lebo som sam jedneho klienta
naprogramoval (lebo ziadny co mi inac vyhovoval nepodporoval https a posielat
heslo nekryptovanym spojenim nepovazujem za dobry napad). Je to obyc http(s)
GET alebo POST request a ako premenne ma potrebne udaje. Specifikacia je
podrobne popisana tu:
http://www.dyndns.org/developers/specs/
Extra specifikovat IP adresu je opcionalne. Odporuca sa vsak request posielat,
len ked sa adresa zmeni, inac hrozia zablokovanim uctu a/alebo klienta
(nakolko to presadzuju v praxi neviem, ja som svoj naprogramoval velmi
ohladuplne, v headeroch uvadzam emailovu adresu a nestazovali sa).

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
            Better Artificial Inteligence than Natural Stupidity