Snaha o útok z Iránu

Pátek Březen 4 09:34:13 CET 2005

Petr Vileta <stoupa na practisoft.cz> wrote:
> Otazka je, "Kefalin, co vy si takto predstavujete pod pojmom virus?" :-)
> Kdyz se mi ve widlich zahnizdi zviratko, ktere nedela nic horsiho, nez ze
> rozesila samo sebe mailem na vsechny adresy, co najde v mych kontaktech, tak
> se tomu rika virus. Kdyz se mi tu uhnizdi trojsky kun, tak se tomu take rika
> virus.

ano ale ani v jednom z pripadov to virus posla definicie nie je. To prve
je cerv, to druhe je trojsku kon. Podla definicie virus sa na vasom
pocitaci rozmnozuje, zatialco cerv je na nom len raz.

> Podle me by se dnes uz i na linuxovem desktopu naslo par lidi, kteri by
> prilohu mailu s nazvem (Kurnikovova_setric_obrazovky.*) klidne
> nainstalovali. Pokud mam spravne informace, tak i pod linuxem je setric v
> podstate program (spustitelny).

v pripade xscreensaveru ano. Nuz a je pravda, ze priemerna inteligencia
pouzivatelov linuxu sa pomalicky znizuje (s tym, ako zacinaju s linuxom
robit vacsi a vacsi blbci). Otazka je ci to plati aj u windowsov (mozno
ano ale v nizsej miere, nakolko inteligencia pouzivatelov windows...).

Takze sa linux bude musiet v buducnosti spolahnut na tvrdsie oddelovanie
pravomoci (pouzivatel verzus admin), lepsiu kvalitu kodu, a hlavne
neimplementovanie nebezpecnych technologii (ActiveX).

Boost your system's speed by 500% - DEL C:\WINDOWS\*.*