detach X session

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Březen 4 10:43:34 CET 2005

On Fri, Mar 04, 2005 at 02:07:43AM +0100, Pavel Kankovsky wrote:
> To jsem schvalne vyzkousel. Je pravda, ze na tenke lince to xpdf trva dost
> dlouho, ale neni pravda, ze by to bylo nesnesitelne na lokalni siti
> (switchovany fast ethernet), a neni pravda, ze by to uplne zablokovalo X.
> YMMV.
Zavisi to od dokumentu, niektore idu rychlejsie, ale u kazdeho to je vidiet.
Skus nieco, kde su grafy, napriklad nejaky whitepaper o niecom technickom.

> a tohle opakuje pro kazdy maly kousek zobrazovaneho textu. Autorovy ruce
> pozlatit. Nejlepe tak, ze budou ponoreny do roztaveneho kovu. ;)
:-)))

> Pod VNC je vyznamna cast toho vyresena lokalne proti Xvnc, takze vysledek je
> mnohem snesitelnejsi (ale uprimne receno, obcas je to nechutne pomale i pod
> normalnim lokalnim X serverem).
To je mozne, ja som presiel na acroread aj ked je closed source (btw, ten
funguje aj po X protokole dost rychlo).

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                NT, now approaching 23x6 availability.