DVD-RAM a UDF

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Březen 4 10:53:16 CET 2005

Miroslav BENES napsal(a):
> Přeji krásný den !
>

> BTW nepříjemné je, že se po přijení (podle bodu 4) nedají zapisovat
> soubory s diakritikou v názvu - mc hlásí že je jméno souboru příliš
> dlouhé (10 znaků). Přitom bez diakritiky uloží i mnohem delší ..

Nepoužívejte MC prostě to neumí (diakritiku) taky jsem teď musel upravovat disk
s fat a nechtěl mi některé soubory smazat (právama to není) z kde i z příkazové
řádky to šlo.

Prostě jak je v nazvu mezera český znak nebo něco podobného tak se stím neumí MC
pořádně vyrovnat - po příčině jsem nepátral.

|    ICQ    179223500                    |