Identifikace swapujici aplikace

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pátek Březen 4 10:59:26 CET 2005

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek <PaJaSoft na FoNet.Cz> wrote:

> Ze zkusenosti bych se zameril zejména na pop3 a imap implementace -
> zejména při mnohaseMB ci vice velkych boxech (nebo odpovidajicne
> bohatych adresarich pro maildir)...(ale mohu strilet vedle)

tak uz jsem puvodce nasel - qmail-getpw obcas zablbne a naalokuje
100vky MB pameti. Protoze normalne bezi jen kratkou dobu (a kdyz
nastane problem se swapem je odezva serveru tak pomala, ze konzola
reaguje jen tezkopadne) hledalo se to dost spatne (proces skoncil driv
nez se mi podarilo vyp[sat mapu pameti). Ted uz jen prijit na to proc
tam ten memory leak je. Pouzivame qmail s patchi na SQL - asi bude
zrada nekde v tom...

D. Toman