OT: Re: detach X session

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Sobota Březen 5 14:08:57 CET 2005

On Sat, Mar 05, 2005 at 07:20:25AM +0100, Zdik Kudrle wrote:

> Jenom nechapu, jak to delali v tech osemdesatych letech, kdy technologie
> byly nekde uplne jinde. Na mem 2.4Ghz procesoru nektere nesmysly kvuli
> iXum zabiraji neuveritelne procento CPU (jenom tak napriklad: zkuste si
> nastavit sloppy focus ve vasem WM a prejizdejte myskou pres okraj okna.
> Muze mi nekdo vysvetlit, proc zmena okna (ne jeho prekresleni, jenom jeho
> focus) zabere nemale % CPU?) a tehdy ty X terminaly jely na RISC CPUs s
> taktovaci frekvenci 33Mhz. Je pro mne nepochopitelne, jak to mohlo byt
> vubec pouzitelne...

Pouzivate velkou barevnou hloubku, velke rozliseni, vase karta neumi
akceleraci nebo na to nemate ovladac nebo mate velmi hloupy window
manager (i kdyz mozna barevny).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz