xorg + GF4Ti + tvout

IkaR ikaruus na centrum.cz
Sobota Březen 5 15:36:24 CET 2005

Mam asi pro linux neresitelny problem a vetsi sousto nez muze stravit.
Uz se asi tak tyden pokousim zapnout Tv-out na sve VGA karte tak aby mi
to fungovalo nasledujicim zpusobme.

Aby kdyz pustim nejaky video prehravac se mi fullscreen objevil na TV a
ne na LCD, ale asi toho chci po chudakovi moc.

takhle mam nastaveny xorg.conf

Section "Device"
        Identifier  "GeForce4Ti"
        Driver      "nvidia"
        VendorName  "MSI"
        BoardName   "NVIDIA GeForce 4 (generic)"
        Option      "TwinView"
        Option      "TwinViewOrientation" "Clone"
        Option      "SecondMonitorHorizSync" "30-50"
        Option      "SecondMonitorVertRefresh" "60"
        Option      "MetaModes" "1280x1024, 800x600; 800x600, 800x600"
        Option      "ConnectedMonitor" "CRT, TV"
        Option      "TVStandard" "PAL-B"
        Option      "TVOutFormat" "COMPOSITE"
EndSection

a ani bohovi, dokonce si linux rek za kdyz po nem chci takove svinarny
tak mi radeji neukaze nic a vsechny monitory (LCD, TV) jsou cerne a muzu
tak leda udelat reset.

IkaR