kernel 2.6 a i2c-proc

Jan Gregor gregor.jan na NOSPAMquick.cz
Sobota Březen 5 15:35:30 CET 2005

Dobry den

 V jadre 2.4 (konkretne 2.4.21) pouzivam vedle jinych modul i2c-proc. To
 mi umoznuje regulovat otacky vetraku zapisem hodnoty do tohoto souboru

         /proc/sys/dev/sensors/w83782d-i2c-0-2d/pwm1

 U jader 2.6 (naposledy jsem zkusil 2.6.10 z debianu) nemuzu nic
 podobneho v /proc najit. Vypada to ze modul i2c-proc v techto jadrech
 neni. Cteni informaci ze senzoru pomoci sensors funguje v poradku.

 Je mozne docilit mapovani informaci sensoru do /proc jako u 2.4 nebo
 existuje jiny zpusob jak zmenit otacky vetraku ?

Jan Gregor