OT: Re: detach X session

Zdik Kudrle xkudrle na fi.muni.cz
Sobota Březen 5 20:02:55 CET 2005

> Druhy duvod je fak, ze volne dostupne reseni proste zatim neni. Asi se
> nikdo nepustil bez naroku na plat do tak velkeho ukolu. Mozna je to i
> tim, ze ta problematika je hodne slozita a najit spravnou cestu nebude
> jednoduche. I kdyz si myslim, ze VNC by se dalo dotahnout (a tusim tam
> byl komercni fork).
Problem s VNC vsak je, ze nezvlada neketere Xextensions, ktere naopak po
siti bezi dobre - OpenGL, XV, etc. Proste na nektere veci je VNC moc
'blbe'. Osobne zadne vychodisko z problemu X nevidim krome jednoho:
co jsem zaslechl, pripravuje se X11R7, kde by mely byt doplneny nektere
intelegentni funkce, ktere jseou ted potreba (napr. inteligentni spritova
grafika, dobra prace s pixmapami, atd), ale drive se na ne jaksi
nemyslelo...

--ZK

 comp: Penguin.PHP.SQL                  mailto:xkudrle na fi.muni.cz
 misc: music.philo.1984			  http://www.fi.muni.cz/~xkudrle
----------[ The Spice extends life, the Spice expands consciousness ]----