OT: Re: detach X session

Feyd feyd na seznam.cz
Pondělí Březen 7 15:39:14 CET 2005

On Sat, 5 Mar 2005 14:37:46 GMT
Milan Keršláger <milan.kerslager na pslib.cz> wrote:

> BTW: Abychom dosahli rozumneho vykonu, je potreba neco jako VNC, tj. na
> serveru budete mit v pameti cely "obraz" a na klienta budete jen
> inteligentne prenaset zmeny. Klient pak bude velmi trivialni.

Jde o to jestli chcete setrit pamet na serveru nebo sit a procesor na
klientovi. Aplikace, ktere pouzivaji backing pixmapy a pri trivialni
zmene jen daji pokyn ktera se ma kam nakopirovat, je radost pouzivat
i pres sit (a i lokalne je to rozdil) oproti tem, co kresli primo do
okna a pri kazde zmene ho samy cele znovu prekresluji. Zkuste si pro
porovnani prohlidnout nejake pdf v gv a xpdf.

Feyd