5.1 zvuk

IkaR ikaruus na centrum.cz
Sobota Březen 5 22:31:20 CET 2005

Petr Šobáň napsal(a):

> Pokud vím tak MP3 není 5.1 zvuk MP3 je obyčejné stereo :-)
>
> Jinak pokud chcete i to stereo v zadních reproduktorech tak nastavit v
> alse mapování.
>
> http://www.abclinuxu.cz/clanky/show/71916
> http://alsa.opensrc.org/index.php?page=FAQ028
> http://alsa-project.org/alsa-doc/doc-php/asoundrc.php?company=Generic&card=Generic&chip=Generic&module=Generic#virmulti

Ja vim ze MP3 neni 5.1 zvuk. :)
A co ze tyce tech zadnich repraku tak ty stranky jsem take nasel,a le jakmile to nastavim podle toho FAQ na te strance tak mi pri bootu KDE zahlasi ze
 se objevil proble na zvukovem subsystemu a bude v toto dusledku ukoncen a smidra a uz si ani nepipnu.
Me spise slo jestli mel/ma nekdo tohle rozjete in-live na te konkretni karte co jsem uvedl.

IkaR

PS.: Z nejde mi jenom o zadni repraky jde mi o kompletni 5.1 sestavu cize MP3 i v subwooferu a centralu :), v M$ to jede (odzkouseno)