5.1 zvuk (delší)

OldFrog oldfrog na volny.cz
Neděle Březen 6 03:17:30 CET 2005

Jaroslav Lukesh wrote:
> (..)
> Asi na toto téma budu muset udělat web, midiklub/techinfo kde to žilo už léta
> nepremáva, tak to už ani google nenajde, škoda.

Diky za zajimave informace, i kdyz puvodnimu tazateli slo
zrejme jen o to "aby neco slysel z tech ostatnich beden".

Mam dojem ze s otevrenim trhu po revoluci zajem o hifi
u  nas poklesl... Lide si nakoupili komercni vyrobky,
casto polosmejdy, a tim to pro ne skoncilo. Podobne to
probihalo i v jinych oblastech, skoda. Ale vracet bych
se nechtel, to zas ne.

Tak jsem priblizne na rok vycerpal povoleny pocet OT
prispevku a preji dobrou noc.

PS: Pokud byste skutecne sel do te stranky, dejte to
nejak vedet :) Ja sice nejsem moc hifista ale chodil bych
tam.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'