Prehravani MP3 v ruznych prehravacich

OldFrog oldfrog na volny.cz
Neděle Březen 6 21:05:44 CET 2005

IkaR wrote:
> takze jsem to zkusil a oba prikazy delaji presne to co jste napsal.
> Jeste jsem zkusil tohle
>
> $ aoss mpg123 pokus.mp3
>
> a zvuk jede 5.1, ale to je jediny prikaz ktery jede 5.1, protoze ad pustit jekekoliv dalsi zarizeni tak proste 2.0 a smidra uz zacinam pomalu verit v
> to ze proste mi neni prano v linuxu slyset mp3 v 5.1 provedeni :(

bohuzel 5+1 nepouzivam a neznam, takze nemohu slouzit,
predpokladam ze pujde predevsim o spravne routovani zvukovych
kanalu, o podporu 5+1 v dane zvukove aplikaci a konecne
o dostupnost 5+1 informaci ve zdroji zvuku

mozna bude uzitecne o vysledcich sveho badani nekde informovat
(abclinuxu je treba vhodne misto), staci strucny telegraficky prehled

hodne stesti,
oldfrog

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'