Instalace debian Linuxu NA PC s SCSI řadičem

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Pondělí Březen 7 09:11:12 CET 2005

Zdravím.

  Snažím se nainstalovat Sarge na PC s SCSI řadičem dc395.
Stáhl jsem si boot.img, root.img a net-drivers.img z adresáře

/debian/dists/sarge/main/installer-i386/20041118/images/floppy

a po výběru  mirroru vždky končím na hlášce, že na serveru nejsou další
komponenty instalace.
   Pokud použiju řadič od Adaptecu a vyzkouším .img soubory z
/debian/dists/sarge/main/installer-i386/20041118/images/floppy/access,
instalačka mi zahlásí, že nemám žádný disk. Pokusil jsem se
natáhnout moduly (ovladače řadiče) ručně, ale insmod mi hlásí nedefinované
symboly.

Kde je chyba ?

  Pavel Just

Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.