Instalace debian Linuxu NA PC s SCSI řadičem

Martin Lipinsky martin na lipinsky.cz
Pondělí Březen 7 09:59:55 CET 2005

Dobry den.

Prvne odkazu na:

http://www.debian.org/releases/testing/installmanual

Kdyz uz se s tim dobrovolnici prekladaji. Doufam ze jste to cetl. Je tam
cela dlouha stat o tom jak instalovat, pokud system nerozpozna Vas radic.

Po tom vyberu mirroru, kontroloval jste ze na tom mirroru sarge skutecne
je ?

Mate moznost instalovat z CD ? priznam se ze diskety jsem uz nepouzil tak
dlouho ze netusim, jestli funguji ...

S pozdravem

Motto: Jak to vis ze je carodejnice ? Protoze tak vypada !
icq# 38378150