Nefunguje zvuk

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Pondělí Březen 7 09:40:10 CET 2005

Zdravim.

Mam FC2 (distribucni jadro 2.6.9-1.6_FC2) bez podpory framebufferu a
chtel jsem fb. zprovoznit. Tak jsem se pustil do (sve prvni) kompilace
jadra. Pouzil jsem zdrojaky prave toho 2.6.9 z Fedory + vetsinu tech
patchu ktere u toho byly. Kdyz jsem zprovoznil to, co jsem potreboval
tak jsem zjistil, ze mi nejde zvuk. Tak jsem zkousel zapinat a vypinat
ovladace na PCI zvukovky v xconfigu. Zatim se mi to nepovedlo, ale k
memu velkemu prekvapeni mi prestala fungovat zvukovka i v tom
originalnim distribucnim jadre (pouzival jsem tam ALSU).

pokud dam v mplayeru -ao oss, tak to nehlasi nic, ale nehraje. Ke zvuku
zobrazuje tohle:
AO: [oss] 44100Hz 2ch Signed 16-bit (Little-Endian) (2 bps)

Pri -ao alsa:
Could not open/initialize audio device -> no sound.
Audio: no sound

Diky za rady kde zacit hledat problem.

Zdenek