Instalace debian Linuxu NA PC s SCSI řadičem

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Pondělí Březen 7 12:42:06 CET 2005

On Mon, 7 Mar 2005, Martin Lipinsky wrote:

> Prvne odkazu na:
>
> http://www.debian.org/releases/testing/installmanual
>
> Kdyz uz se s tim dobrovolnici prekladaji. Doufam ze jste to cetl. Je tam
> cela dlouha stat o tom jak instalovat, pokud system nerozpozna Vas radic.
Četl. Končím mezi kapitolou 6.3.1.7 a 6.3.2

> Po tom vyberu mirroru, kontroloval jste ze na tom mirroru sarge skutecne
> je ?
Že by na ftp.cz.debian.org ani na ftp.debian.org ani na ftp.us.debian.org
tato distribude nebyla ?

> Mate moznost instalovat z CD ? priznam se ze diskety jsem uz nepouzil tak
> dlouho ze netusim, jestli funguji ...

Možná je chyba v mém předpokladu.  Myslím si totiž, že  použji-li při
startu instalace disky boot, root, net-drivers, budu vidět do sítě
a z ní si pak stáhnu další ovladače. To se mi ale nedaří. Buď se nenajdou
nebo nejsou kompatibilní s jádrem, přestože mi instalační program tvrdí,
že sice ke všem HW komponentám nemám ovladače, ale během instalace budou.

Pavel Just

Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.