wget a ftp

Pavel Dobeš dobes na lnx.cz
Pondělí Březen 7 15:22:56 CET 2005

On Mon, 7 Mar 2005 13:54:45 GMT
"Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek" <PaJaSoft na FoNet.Cz> wrote:

> 	Myslím si, že v analýze problému jste si zcela sám odpověděl i
na
> otázku... podrobnosti v dokumentaci k FTP protokolu (případně příkaz
alias,
> pokud Váš shell něco takového umí).

Diky,

problem je ale ten, ze tato chyba se vyskytuje i pri emerge ;( (pri
stahovani pomoci wget). Predtim to nedelalo a ja nevim, jestli pridanim
--passive-ftp do .wgetrc nerozhodim neco jineho, co by pripradne
predpokladalo, ze wget bezi defaultne v active rezimu.

Jak to, ze jsem predtim (za roky pouzivani) se s timto problemem
nesetkal a wget vsechno stahnul hned. To se nejak zmenilo defaultni
chovani?

S pozdravem
PaD
--