wget a ftp

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Pondělí Březen 7 15:40:43 CET 2005

On Mon, Mar 07, 2005 at 03:24:59PM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Není pravda, záleží na konfiguraci, resp. inteligenci routerů...

> a co teprve ~/.wgetrc...:-)

> 	No to vaše vysvětlení jednak není úplné (opisovat manuály nemíním),
> jednak nemusí zabrat a navíc, ve svě podstatě může být i chybné - a moje
> pravidlo zní přesně opačně - než špaťně poradit, to radši vůbec.
>
> Ba co více, pokud máte triviálním způsobem vyroben portforward - bez
> aplikační inteligence, docela by mně zajímalo, jak se klient z venku bude
> konektit na 10.0.0.15:35874 nebo 192.168.20.5:45789... - možná tušíte, proč
> [...]

ale to ja nemyslel. samozrejme ze je to mnohem slozitejsi, kdyz je kvantum
rfc o ftp, kazdy nechutne dlouhy. me jde jen o to, ze nekdy staci jen
natuknout v cem to je, aby clovek vedel, jestli se ma hrabat v dokumentaci,
nebo jestli bude v pohode i pri blazene nevedomosti:)
kolikrat clovek cte silenou dokumentaci, aby nakonec zplodil radek
konfigurace a vse opet zapomel, protoze to zase tri roky potrebovat nebude:)
viz. dokumentace k fitrovacimu jazyku sieve, kde jsem nasel jen rfc a jeste
jsem mohl byt rad ze aspon to:) nemyslel jsem vas nejak kritizovat. ja o ftp
vim naprosty kulovy, nahodim server a mam klid. jen nekdy jednoduche
vysvetleni zabere to same misto, jako odkaz na RFC:) a pomuze kolikrat vic.
mk