presmerovani v Apache/mod_perlu

Michal Čihař michal na cihar.com
Pondělí Březen 7 20:17:47 CET 2005

On Sun 6. 3. 2005 19:14, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> ide o bug v PHP (ktory autori PHP odmietaju akceptovat), kde
> lubovolna metoda vracia default index stranku default hostu, ak ide o
> PHP skript.
>
> http://bugs.php.net/bug.php?id=19113

On totiž nikdo nechápe, že to je feature a ne bug :-). Teoreticky v
php/perlu může člověk chtít řešit i jiné věci než jenom GET a POST,
takže by se o rozlišení typu requestu asi měla starat aplikace (v php
pomocí $_SERVER['REQUEST_METHOD']). Ne že bych takové použití php někde
viděl :-).

No aspoň to bude někde v dokumentaci...

http://bugs.php.net/?id=32218

--