presmerovani v Apache/mod_perlu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Březen 8 02:30:46 CET 2005

> On totiµ nikdo nechápe, µe to je feature a ne bug :-). Teoreticky v
To je pekne blba feature :-)

> php/perlu můµe člověk chtít ře±it i jiné věci neµ jenom GET a POST,
> takµe by se o rozli±ení typu requestu asi měla starat aplikace (v php
> pomocí $_SERVER['REQUEST_METHOD']).
> Ne µe bych takové pouµití php někde
> viděl :-).

Bezne v perlu i php REQUEST_METHOD pouzivam, ale proc se mam starat o
metody, ktere na danem serveru nemaji vubec existovat? Ja napriklad pomoci
METHOD rozlisuji, zda se nekam uzivatel dostal z linku <a>, nebo z formulare
(ty odesilam zasadne POSTem).

--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz

"Michal Čihař" <michal na cihar.com> píąe v diskusním příspěvku
news:200503072017.47966.michal na cihar.com...

Daląí informace o konferenci Linux