pomoc

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Úterý Březen 8 09:37:40 CET 2005

Dňa Ut 8. Marec 2005 09:25 Radovan Garabik napísal:

> v debiane by som skor odporucal adduser
V tomto pripade by som skor odporucal "ruky prec od klavesnice".
Mily Robert sice uz dostal odpoved v inej konfere, ale lepsie riesenie je dat
si to spravit nikomu, kto o tom ma nejake znalosti, ako znefunkcnit firemny
server.
Je zjavne, ze mu chyba "graficka nadstavba", co moze byt nebezpecny priznak
usera. Bez urazky.

--
Lubor Kacian
FONET s.r.o.