pomoc

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Úterý Březen 8 12:30:01 CET 2005

On Tue, Mar 08, 2005 at 09:37:40AM +0100, Lubor Kacian wrote:
> Dňa Ut 8. Marec 2005 09:25 Radovan Garabik napísal:

> V tomto pripade by som skor odporucal "ruky prec od klavesnice".
> Mily Robert sice uz dostal odpoved v inej konfere, ale lepsie riesenie je dat
> si to spravit nikomu, kto o tom ma nejake znalosti, ako znefunkcnit firemny
> server.
> Je zjavne, ze mu chyba "graficka nadstavba", co moze byt nebezpecny priznak
> usera. Bez urazky.
nadruhou stranu, kdo z nas se narodil s tucnakem obtisknutym na cele, ne?
kazdej se to musel nekdy naucit. a cizi server je jako delanej na testovaci
masinu:D no nic. tady jde o to, co bezi na tom serveru. jestli treba bezi postfix s
cyrusem, tak je mu adduser na nic.
asi si to radsi fakt nechte ted udelat, a jestli ocekavate, ze to budete muset
delat casteji, tak si najdete nejaky dokument, ktery vam popise jak ten mail pod
linuxem funguje(MTA,MDA), pak si zjistete co tam vlastne bezi a pak se da
resit jak s tim pracovat. s tim uz vam nekdo muze tady mozna pomoct.
to vite, freedom of choice znamena, ze neni jen jedna cesta. tohle nejsou,
zaplat panbuh, vidle.

mk