Xorg + nvidia + tv-out + fullscreen prehravani videa.

IkaR ikaruus na centrum.cz
Úterý Březen 8 11:56:06 CET 2005

Zdravicko vse,
takze jeden problem mam vyresen (5.1 zvuk :) ) a nyni bys z vasi pomoci
rad vyresil delsi ne mene me paliciho problemu a to prehravani movie ve
fullscreenu na tv-out vystupu.
Oc mi vlastne jde.
Rad bych mel nastaven Xkovy server (xorg) tak, aby mi fungoval tv-out
takovym zpusobme ze kdyz na LCD kde mam desktop pustim v nejakem media
prehravaci movie tak aby na desktopu zustal v nomralni velikosti okna ve
kterem byl movie pusteny, ale na tv pres tv-out to bezelo automaticky ve
fullscreen.
Co se tyka zakladniho rozliseni tv pres tv-out tak je mi to celkem
jednom, protoze makat budu jenom na LCD.
A pro ty co radi vedi proc to chci, takze chci to proto abych moh
poustet detem movie z pocitace na tv a nemusel jsem to mit fullscreen na
svem LCD. :)

Diky

IkaR